06/04/2017

Březnové shrnutí

Milý čtenářský deníčku,

omlouvám se za zpoždění, duben je nějaký náročný a až teď se dostávám k tomu, abych ti shrnula předchozí měsíc.

Počty

V březnu jsem přečetla celkem 5 knih, což je stejný výsledek jako v únoru. Ale březen je o tři dny delší! Je pravda, že většina knih byla docela tlustá, ale stejně jsem doufala v něco lepšího. K lepšímu můžu přidat ještě dvě audioknihy, které trochu vylepšují skóre.

Nejlepší kniha

Jasným vítězem měsíce je kniha Audrey se vrací, i když dostala jen čtyři hvězdičky, rozhodně byla lepší než všechny ostatní březnové romány. Čtení o psychicky nemocných náctiletých mě prostě baví, i když spisovatelčin styl zdaleka nedosahoval kvalit Rainbow Rowellové.

Nejhorší kniha

Nechme stranou Dívku ve vlaku, protože to byl sice totální propadák, ale šlo o audioknihu. Z těch papírových může snadno vybrat Silo, protože získalo jen dvě hvězdičky. Spousta podivných až nelogických nesrovnalostí a nesympatičtí hrdinové mě zcela odradili od čtení dalších dílů. Pátrala jsem na Goodreads, jak jsou na tom ostatní čtenáři a v sekci Otázek a odpovědí mělo několik z nich podobné připomínky. Byli ujištěni, že většina nesrovnalostí se vysvětlí v dalších dílech. Nicméně mě to nepřesvědčilo, k téhle sérii se vracet nebudu.

Čtenářské výzvy

Doplnila jsem pár dalších kategorií ve výzvě Databáze knih, nyní už bude opravdu těžké vyplnit zbytek. Ale věřím, že to zvládnu. Na Goodreads se projevila moje zpomalenost a tak jsem ztratila náskok z ledna. Už jsem napřed jen o dvě knihy. Ale dokud jsem napřed, tak na tom přece nezáleží.

Objevy

Tenhle měsíc jsem poslouchala dvě audioknihy, i když druhá se skoro nedala vydržet, tak celkově to považuji za krok správným směrem a určitě budu v poslouchání pokračovat dál. Akorát nevím jakou další si vybrat. Nemáš, deníčku, nějaké tipy?

Žádné komentáře:

Okomentovat